Veelgestelde Vragen

Wanner word mijn pakket verstuurd?

Pakketjes worden 1-2 dagen na het plaatsen van u bestelling verstuurd.

Op het moment dat de bestelling is betaald, komt deze gewoon in ons systeem terecht. Het komt wel is voor dat de bevestigingsmail in de spambox terechtkomt, controleer die daarom ook. Mocht je helemaal niets ontvangen hebben, kun je ons een mailtje sturen. Wij zullen dan een nieuwe bevestigingsmail nasturen.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen?

Heb jij jouw pakket niet kunnen ontvangen op het geplande moment? Dat is erg vervelend en dit kan meedere oorzaken hebben.

Check de track&trace code van het pakket:

De track&trace code vind je in de verzendbevestiging. Controleer via deze link op de track&trace pagina of de tijdsvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven. 

Bezorgadres is niet juist:

Klopt het bezorgadres wat je hebt ingevuld? Dit kun je controleren in jouw bestelbevestiging.

Indien je toch nog vragen hebt over jouw bestelling neem gerust contact op met de klantenservice via 0618463787

Binnen hoeveel dagen wordt het aankoopbedrag terug gestort?

Zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (moment dat wij op de hoogte zijn gesteld dat je iets wilt retourneren) zullen wij het gehele aankoopbedrag (incl. eventuele verzendkosten voor de heenzending) terugbetalen. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat de producten terug zijn gestuurd (naar gelang welk moment eerder valt).

Hoe je het aankoopbedrag terugontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.

 

    x